Cin7 verbindt al jouw producten, verkoopkanalen, voorraadlocaties, bestellingen, magazijnen, workflows, rapporten en nog veel meer in één geautomatiseerde oplossing. De Cin7 API zorgt ervoor dat alle afdelingen binnen jouw organisatie de tools hebben om efficiënter en soepeler samen te werken. Kortom, inventaris en orderbeheer software geheel op maat en passend bij jouw processen.
De Cin7 API koppelen
Wanneer je jouw huidige software koppelt met de API koppeling van Cin7, wordt het mogelijk om de kosten laag te houden, de marge en je cashflow hoog en de voorraad op het juist niveau. Met deze API koppeling kun je al je workflows voor bestellingen, inventaris, verzending en boekhouding met elkaar verbinden. Het wordt snel mogelijk om nieuwe verkoopkanalen te maken en nieuwe markten te onderzoeken.
De Cin7 API-koppeling tilt jouw boekhoud, e-commerce en verzendingsintegraties dus naar een veel hoger niveau. Bekijk het technisch overzicht van de mogelijke functionaliteiten op de website van Cin7.
Connectie maken met Cin7
Heb je eigen software waaruit je nog steeds data aan het kopiëren bent naar de Cin7 software? Deze kunnen wij ook met elkaar laten communiceren. Zolang de software digitaal te vinden is, kunnen wij ze met elkaar verbinden. Dit doen we niet alleen snel, maar ook veilig. Alle gegevens die jij binnenhaalt, beheert en uitwisselt tussen software en contacten blijven daardoor altijd op een veilige plek opgeslagen. Op deze manier wordt jouw data niet alleen foutloos verwerkt, maar ook volledig versleuteld. Zo hou je weer genoeg tijd over om je te richten op je corebusiness.
Dus waar wacht je nog op? Neem vandaag nog contact op met onze API experts en wij helpen je met alle liefde aan een passende maatwerk oplossing.