Misi is een fulfillment partij waarbij je onder andere opslag, voorraadbeheer en verschillende verwerkingsprocessen kan uitbesteden. Daarnaast verzorgen ze ook nog andere randzaken zoals mailings, financiele en actie fulfillments. Met de Misi API kan je dus vele kanten op.

De Misi API koppelen

Door gebruik te maken van deze API heb je de mogelijkheid om verschillende processen met elkaar te laten verbinden. Verbind deze bijvoorbeeld met je e-mail marketing software, waardoor je automatische berichten kan versturen naar je klanten. Of verbind ‘m met je boekhoudpakket, waardoor je betalingen zonder handmatige handelingen kan verwerken en bijvoorbeeld weer kan doorspelen naar je HR/salaris systeem. Waar jij ook de mogelijkheid ziet om data met elkaar te laten uitwisselen, wij kunnen het voor je realiseren.

Haal meer uit je Misi omgeving

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat je een eigen custom software hebt naast je Misi omgeving. Deze kunnen wij ook met elkaar laten communiceren. Zolang de software digitaal te vinden is, kunnen wij ze met elkaar verbinden. Dit doen we niet alleen snel, maar ook veilig. Ieder stukje data dat wordt uitgewisseld tussen pakket A en B gaat langs een volledig beveiligde route. Op deze manier wordt jouw data niet alleen foutloos verwerkt, maar ook volledig versleuteld. Zo hou je weer genoeg tijd over om je te richten op je core-business.

Vragen over deze API?

Ga vandaag nog voor je eigen Misi API-koppeling​

Overtuigd dat een eigen API-koppeling iets voor jou is? Neem dan direct contact op voor een gratis offerte op maat.

Veelgestelde vragen

Dit hangt af van de complexiteit en de type data. Gaat het om 10 of 10 miljard records? Wil je een koppeling maken naar een oud systeem of een die juist net vers op de markt is?  Wil je alleen data één op één tussen de platforms uitwisselen of verwacht je van ons dat we met superslimme algoritmes de data verbeteren voor we deze opslaan? En zo zijn er nog meer relevante vragen.

Om echt te weten te komen at jouw API koppeling kost, stuur ons dan even een bericht met wat je voor ogen hebt, dan denken wij met je mee voor de best passende maatwerk oplossing binnen jouw budget.

Nee. Wij werken met een zogenoemde flat-fee. Je betaald eenmalig de ontwikkeling van de de koppeling. Daarnaast betaal je een vast bedrag voor de zogenoemde resources. Dit is voor de rekenkracht en geheugen welke wij nodig hebben om jouw koppeling(en) te draaien in ons platform. Deze kosten hangen af van hoe zwaar je koppeling is (aantal records, complexiteit van de algoritmes die wij draaien) en bepalen we tijdens het opstellen van de offerte met jou.

Wij bouwen iedere koppeling als een losse miniapplicatie. Deze draait in zijn eigen virtuele container voor maximale veiligheid. De container draait alleen de services die nodig zijn voor jouw koppeling en bevat geen enkele overhead of ingang voor ‘makkelijk’ onderhoud. We werken waar nodig met complexe login sleutels (nooit met wachtwoorden).

Voor alles wat publiekelijk beschikbaar is, passen we de hoogst mogelijke standaarden toe om de veiligheid zo hoog mogelijk te houden. Daarnaast monitoren wij alle omgevingen 24/7 op het gebied van veiligheid en performance. 

Alleen als jij dit wilt. Simpel. Wij houden ervan onze verantwoordelijkheid zo klein mogelijk te houden. We halen alleen het minimale op wat nodig is om jouw koppeling tot een succes te brengen en verwijderen alles wat niet nodig is direct na verwerking. Als we toch gegevens moeten opslaan om te weten welke gegevens al gesynchroniseerd zijn dan slaan we alleen het ID of nummer op bijvoorbeeld maar niet de volledige dataset. En als er toch volledige datasets moeten worden opgeslagen dan slaan we alle gevoelige gegevens versleuteld op.

Je kunt ons altijd bellen of een e-mail sturen. Dat kan via het contactformulier op deze pagina of via 010 – 477 26 78 en info@apikoppelingen.nl

Bezoek onze veelgestelde vragen voor meer vraag-en-antwoorden.

Contact opnemen met sales